Forum ....::::Lost-Zagubieni::::..... Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 regulamin Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
BP
SiTe AdMiN
<B><FONT COLOR=red>SiTe AdMiN</FONT></B>



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 451 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krk

PostWysłany: Pią 18:52, 30 Lis 2007 Powrót do góry

Regulamin: www.druzynalost.fora.pl


1. Po pierwsze: zapoznaj się z FAQ.
2. Po drugie: Zakaz SPAMowania, przeklinania i pisiania takich - K****, oraz takich "kshghgjhg" - słów.
Posty zawierające taką i podobną treść zostaną usunięte!(Dot. to również PW!)
3. Przed założeniem jakiegolwiek nowego tematu skorzystaj z opcji SZUKAJ, czy przypadkiem nie ma
już takiego wątku. W przypadku znalezienia takiego posta dopisz się do niego.
4. Proszę nie przesadzać z emotikonami, a w Podpisie można mieć max. obrazki 500x500,
większe TYLKO w formie linku. (Dot. również Podpisu, patrz: Użytkownik...)
5. Nie pisz WIELKIMI, grubymi, pochylonymi, oraz kolorowymi
literami tematów, oraz całych postów. To takie 'oszpecanie' ich...
6. Trzymaj się tematów w danej kategorii. Posty i tematy nie związane z tematem danego działu
(tzw. OFFTOPY) BĘDĄ skasowane.
7. Porozumiewać się w sprawach prywatnych z innym użytkownikiem forum, nie związanym z
postami/tematami, można TYLKO przez PW ewentualnie Shoutbox!
8. Nie kradnij "tekstów" innych. Sam musisz zasłużyć na swoją własną forumową etykietkę
9. Nie zakładaj zbyt długich ankiet, max. 10 opcji wyboru.
10. Reaguj na polecenia i uwagi Adminów i Moderatorów. Nie przestrzeganie tej reguły grozi BANem.
(Reguła: Admini i Moderatorzy ZAWSZE mają rację!)
11. Zakaz usuwania postów i tematów Administratora i Moderatorów!
12. Zasada stara jak świat: Administratorzy oraz Moderatorzy Forum zastrzegają sobie prawo do
edycji oraz kasowania postów, nie spełniających wymagań Regulaminu,
bez informowania o tym fakcie autora.
13. Jeśli zadajesz pytania w dziale FAQ, to temat zatytułuj w sposób np.: "Problem ze zmianą avatara", a nie "Mój problem".
14. Nie piszemy postów typu: Smile, xD - czyli sam Emot - inaczej Warn!!


# UŻYTKOWNIK - NICKI, ZASADY DOT. "PROFILu"

1. Nie rejestruj się pod wulgarnym, ani obrażającym jakiegokolwiek mienia, nickiem.
1.1. Nie można używać znaków typu: KIciA (małe i jednocześnie duże litery), !, @, $, %, ^, &,
można używać TYLKO "#" i "*" oraz liczb i liter oczywiście.
2. Nie używaj w nickach adresów stron internetowych oraz adresów e-mail. Czy chcesz mieć nick kowalski@???
(Patrz punkt 1.1.)
3. Podpis może zawierać max 255 znaków ( patrz: także Zasady Ogólne punkt 4 ).


# LINKI

1. Nie reklamuj jakichkolwiek stron internetowych w postach na Forum
* Uwaga! Nie wolno reklamować for internetowych! (wiecie, że nie lubię konkurencji )
2. Broń Boże nie umieszczaj linków do stron o treściach pornograficznych!!!


# AVATARY

1. Maksymalna wielkość avatara to 160x120 pikseli, a rozmiar 12kB
2. Avatar nie może zawierać adresów jakichkolwiek stron internetowych.
3. Zabrania się wstawiania avatarów z "gołymi paniami i panami".
5. Avatary nie spełniające powyższych wymogów będą usuwane, a możliwość ich ponownego wstawienia
blokowana do czasu zwrocenia się do Administratra z prośbą o przywrócenie tej możliwosci.


# OSTRZEŻENIA

1. Ostrzeżenie jest przyznawane za złamanie tego Regulaminu Forum.
2. Ostrzeżenie jest przyznawane na okres miesiąca.
3. Użytkownik po upływie miesiąca jest zobowiązany poinformować o tym fakcie kogoś z Administratorów.


# BANICJA

1. BAN-y są przyznawane za złamanie tego Regulaminu w sposób rażący (ocena tego faktu należy do Administratora), a w szczególności za przeklinanie oraz obrażanie innych Użytkowników oraz Administratora i Moderatorów.
2. BAN-y dzielą się na dożywotnie oraz okresowe.
3. BAN dożywotni równa się z dożywotnim wyrzuceniem z forum, co owocuje niemożnością dodawania nowych wątków, oraz rejestrowania się pod innymi nickami.
4. BAN okresowy jest przyznawany na okres półtora miesiąca i po upływie tego okresu należy zgłosić się do któregoś z Administratorów z prośbą o odblokowanie poprzez np.: GG.
5. Jeśli kara banicji okazuje sie nieskuteczna, przyznaje się range "Zabanowany" - do czasu zmiany zachowania użytkownika na zgodne z regulaminem.
6. Administrator ma prawo do ukarania użytkownika forum na podstawie "zdrowego rozsądku".


# ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1. Administratorzy oraz Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści zawarte na niniejszym forum dyskusyjnym.

2. -->>Admin i Moder ZAWSZE mają rację!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)